မႏၱေလး-ျမစ္ႀကီးနား မီးရထားလမ္း ၊ စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး
၊ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ ၊ အင္းေတာ္ဘူတာႏွင့္ ဆည္ရြာဘူတာၾကား မိုင္တိုင္အမွတ္ ၅၈၂/၁၅ ၊
တံတားအမွတ္ ၄၂၈ ၊ နန္းကင္ေက်းရြာအနီး နန္းကင္ေခ်ာင္းကူး တံတား သံလမ္းေရေပါက္မွ
ဇလီဖားတံုးမ်ား ၊ ၁၃ တံုးသာ ကြာေ၀းေသာ ေနရာတြင္ စက္တင္ဘာ (၂၄)ရက္ ညေနပိုင္းက
သံလမ္းဆက္မူလီမ်ား ျပဳတ္ထြက္ေနသျဖင့္ ျမန္မာ႔အလင္းသတင္းစာတြင္ စက္တင္ဘာ(၂၆)ရက္ေန႔က
ဓာတ္ပံုႏွင့္ထည့္္သြင္းေဖၚျပခဲ႔ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္
သတင္းပါရိွသည့္ရက္ ညေနပိုင္းတြင္ ျပဳတ္ထြက္ေနသည့္ သံလမ္းဆက္မူလီမ်ားကို ျပဳျပင္
တပ္ဆင္ၿပီးသည္ကို ေတြ႕ရေၾကာင္း အင္းေတာ္ၿမိဳ႕မွ နန္းကင္ေခ်ာင္းကူးတံတား ေရေပါက္အထိ
ေန႔စဥ္ လမ္းေလွ်ာက္သူတစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
.......
ဒီလိုမွမျပဳျပင္ခဲ႔ရင္ ရထားေတြအေနနဲ႔ အဆန္ရထားမ်ားထက္ အစုန္ရထားမ်ားက ပိုၿပီး
အႏၱရာယ္ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ အစုန္ရထားေတြက အင္းေတာ္ဘူတာကထြက္ၿပီး
သံလမ္းဆက္ မူလီမ်ား ျပဳတ္ထြက္ေနတဲ႔ေနရာေရာက္ရင္ ရထားက အရိွန္ျမင့္ၿပီး
ေမာင္းေနၿပီေလ။ ဒီေတာ႔ နန္းကင္ေခ်ာင္းကူးတံတားနဲ႔ လည္း သိပ္နီးေတာ႔
ရထားဘီးေခ်ာ္က်တာမ်ားျဖစ္လိုက္ရင္ မေတြး၀ံ႔စရာပါဗ်ာ။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာ႔မီးရထားနဲ႔
ရထားစီးခရီးသည္မ်ား ေဘးအႏၱရာယ္ကင္းေ၀းေစေရးအတြက္ သတင္းေရးသားေပးပို႔တဲ႔
သတင္းေထာက္နဲ႔ ျပည္သူမ်ားအက်ိဳးအတြက္ အခ်ိန္နဲ႔တစ္ေျပးညီ ေဖၚျပေပးတဲ႔ သတင္းစာတိုက္
စာတည္းအဖြဲ႕၀င္မ်ား အားလံုးကို
ေက်းဇူးတင္ရိွပါတယ္ ...... ဟု ေျပာျပသည္။
ဦးကိုမင္း (သတင္းေထာက္) ျမန္မာ႔အလင္းႏွင့္ေၾကးမံုသို႔ ေပးပို႔ေသာ
သတင္းမွ ေကာက္ႏႈတ္ေဖၚျပပါသည္။

No comments:
Post a Comment